Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2017

O ΚΡΙΣΤΙΑΝΟ ΡΟΝΑΛΝΤΟ ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟ 2016

Ο Κριστιάνο Ρονάλντο αναδείχθηκε όπως αναμενόταν κορυφαίος ποδοσφαιριστής για το 2016 , μετά από  ψηφοφορία τη FIFA.

Ο ίδιος δήλωσε μετά την απονομή του βραβείου του από τον πρόεδρο της FIFA:

«Πρώτα από όλα θέλω να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες μου, τη Ρεάλ Μαδρίτης και τον προπονητή μου. Τους ευχαριστώ για ότι έχουν κάνει για μένα. Επίσης να ευχαριστήσω την οικογένειά μου , τη μητέρα μου, τα αδέρφια και όλο το προσωπικό της ομάδας.Το 2016 ήταν η καλύτερη χρονιά που πέρασε για εμένα . Είχαμε δυσκολίες αλλά στο τέλος ήρθαν και τα τρόπαια. Περάσαμε μαγικές στιγμές όλοι μαζί. Δε θα ξεχάσω ποτέ τον χρόνο που μόλις πέρασε. Είμαι πολύ χαρούμενος. Δεν έχω τίποτα άλλο να προσθέσω , απλά ένα ακόμα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους σας. Λυπάμαι που κάποιοι άνθρωποι της Μπαρτσελόνα δεν είναι εδώ, αλλά είναι κατανοητό».

Στη διεκδίκηση του βραβείου για τον καλύτερο και πιο πετυχημένο προπονητή της χρονιάς,νικητής αναδείχθηκε ο Κλαούντιο Ρανιέρι. Οι άλλοι συνδιεκδικητές του, ήταν Ο Ζινεντίν Ζιντάν και ο Φερνάντο Σάντος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: