Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2017

ΡΑΛΛΥ ΣΟΥΗΔΙΑΣ

Ο Τιερί Νεβίλ και η ομάδα της Hyundai πέρασαν στην πρώτη θέση του ράλλυ Σουηδίας και με διαφορά 28,1 δευτερολέπτων από τον δεύτερο Γιάρι Μάτι Λάτβαλα (Toyota). Τρίτος είναι ο Οτ Τάνακ της Ford.


Κυρίαρχος της δεύτερης ημέρας ο Τιερί Νεβίλ όχι μόνο επέστρεψε στην πρώτη θέση του Ράλλυ Σουηδίας αλλά και έκλεισε την ημέρα με διαφορά 28,1" από τον δεύτερο Γιάρι Μάτι Λάτβαλα. Ο Βέλγος της Hyundai έχασε το προβάδισμα από τον Φιλανδό της Ford κατά τη διάρκεια της ημέρας όταν χτύπησε σε βράχο, αλλά πέρασε μπροστά στη διαδρομή Hof-Finnskog. Λίγο μετά αύξησε τη διαφορά στα 17, 9" στη διαδρομή Svullrya και πίεσε ακόμη περισσότερο στην τελευταία ειδική Torsby.


Ο Λάτβαλα πίεσε πολύ  αλλά η διαδρομή Svullrya δεν ήταν η καλύτερη στιγμή του αφού έκανε λάθη και έχασε χρόνο με μικροεξόδους.Μπορεί να μην κατάφερε να πιάσει τον Νεβίλ, όμως παγιωθεικε στη δεύτερη θέση με διαφορά ασφαλείας από τον Οτ Τάνακ. Ο Εσθονός άλλαξε κιβώτιο ταχυτήτων στο service park όταν αυτό παρουσίασε βλάβη "χάνοντας" ταχύτητες. Πάντως ο οδηγός της Ford κατάφερε να εκμεταλευτεί μία κακή στιγμή του Κρις Μικ (έχασε τα καρφιά από τα ελαστικά του και την πρόσφυση) και να τερματίσει την ημέρα εμπρός από τον Ιρλανδό τρίτος.

Ο νικητής του ράλλυ Μόντε Κάρλο Σεμπαστιάν Οζιέ ταλαιπωρήθηκε ανοίγοντας το δρόμο και είναι πέμπτος. Συμφωνα με τους νέους κανονισμούς της FIA, (σε αντίθεση με το 2016) ο Οζιέ δεν θα ανοίγει το δρόμο το Σάββατο και θα έχει μια καλύτερη ευκαιρία για καλούς χρόνους και νίκες στις διαδρομές.

Άτυχοι ήταν: Ο Μαντς Όστμπεργκ (έχασε την πίσω πτέρυγα από το Ford) και εγκατέλειψε και ο Γιούχο Χάνινεν (Toyota) που χτύπησε σε δέντρο.

Τα αποτελέσματα 

1 Τιερί Νεβίλ (Hyundai) 1 ώρα 16:24,7"
2 Γιάρι Μάτι Λάτβαλα (Toyota)  +28,1"
3 Οτ Τάνακ (Ford) +49,7"
4 Κρις Μικ (Citroen) + 51,8"
5 Σεμπατιάν Οζιέ (Ford) +55,7"
6 Χέιντεν Πάτον (Hyundai) +1:17,8"
7 Ντάνι (Hyundai) 1:40,3"
8 Γκρεγκ Μπριν (Citroen) 1:54,3"
9 Ελφιν Έβανς (Ford) +3:01,5"
10 Στεφάν Λεφέβρ (Citroen) 3:23,6"

Δείτε τις ειδικές διαδρομές 1-5 εδώ:

 
και 5-8 εδώ:

Δεν υπάρχουν σχόλια: